loading...
★★★هواداران بارسلونا★★★
رامین بازدید : 94 جمعه 12 اسفند 1390 نظرات (3)

پیکه، پویول، بوسکتس، ژاوی، سسک و اینیستا در یک شب خوب به یاد ماندنی، همگی در بازی فوق العاده اسپانیا مقابل ونزوئلا سهمی داشتند (5-0). اینیستا اولین گل اسپانیا را در روزالدوا به ثمر رساند. همچنین والدس و تیاگو تنها بازیکنان بارسا بودند که بازی نکردند.

آندرس اینیستا سکان دار تیم ملی اسپانیا بود و این تیم را در مسیر برد کوبنده 5-0 مقابل ونزوئلا هدایت کرد. نمایش این هافبک آبی اناری طی 45 دقیقه حضورش در زمین را می توان در یک کلمه، فوق العاده نامید. در ضمن، او اولین گل بازی را با یک شوت عالی با پای راست به ثمر رساند.



چهار بازیکن از بارسا در ترکیب اولیه

دل بوسکه چهار بازیکن بارسا را در ترکیب اولیه خود جای داده بود: اینیستا، سسک، پیکه و بوسکتس. کنترل حملات ونزوئلا از جناحین کمی برای بوسکتس و پیکه مشکل ساز شده بود؛ در حالی که سسک و اینیستا همراه سیلوا حملات را به طور کامل و عالی پوشش می دادند. این سه بازیکن هجومی با پاس ها و جای گیری منحصر به فرد، بازی را برای اسپانیا تحت کنترل نگه داشتند.




رامین بازدید : 39 جمعه 12 اسفند 1390 نظرات (1)

بازی های سویا-بارسا، روز یکشنبه هفدهم مارس رأس ساعت 20:00، بارسا-گرانادا، چهارشنبه، 20 مارس، ساعت 21:00 و مایورکا-بارسا، روز شنبه 24 مارس ساعت 18:00 برگزار خواهند شد.

فدراسیون فوتبال اسپانیا تغییر زمان برگزاری بازی های هفته 28، 29 و 30 لالیگا را تأیید کرد. اف سی بارسلونا روز شنبه، هفدهم مارس، رأس ساعت 20:00 به مصاف سویا خواهد رفت. چند روز بعد، یعنی سه شنبه بیستم مارس، رأس ساعت 21:00، شاگردان گواردیولا در یک بازی وسط هفته در خانه پذیرای گرانادا خواهند بود. در نهایت نیز در مورد روز و زمان برگزاری بازی در برابر مایورکا در رقابت های لالیگا، تصمیم گیری شده است. ورزشگاه ايبرو استار، روز شنبه 24 مارس، رأس ساعت 18:00 میزبان دوئل دو تیم خواهد بود.


برنامه زمانی بازی های تیم ب

تیم ب نیز از برنامه ثابت بازی های خود مطلع است. تیم اوزه بیو در هفته 29 ام، روز یکشنبه، هجدهم مارس، ساعت 19:45 در مینی استادی به مصاف آلکوکورن می رود و بازی بین بارسا ب و آلکویا از هفته 31 لالیگا، روز یکشنبه 25 مارس ساعت 19:45 برگزار خواهد شد. هفته 30 ام که در آن بارسای ب در برابر گوادالاخارا قرار خواهد گرفت، به ماه می موکول شده است. استثنائا، این یک بازی وسط هفته تا قبل از روز 23 می خواهد بود. اما تاریخ دقیق و ساعت آن هنوز مشخص نشده است.




رامین بازدید : 37 پنجشنبه 11 اسفند 1390 نظرات (1)

مدافع بارسا در بازی دوستانه برزیل، تاثیر زیادی در به ثمر رساندن گل اول برزیل داشت. آلوز در تمام بازی حضور داشت و بهترین بازیکن میدان شناخته شد ولی آدریانو در این بازی حضور نداشت.

دنیل آلوز در 90 دقیقه ی بازی دوستانه بین تیم های برزیل و بوسنی که در سوئیس برگزار شد حضور داشت. در طول بازی نتیجه 1-1 بود اما با گل دقیقه 90 تیم برزیل، این بازی با پیروزی برزیل به پایان رسید. هر دو تیم بازی برابری ارائه دادند و در طول بازی تنها 2 گل به ثمر رساندند. گل اول بازی توسط مدافع بوسنی به ثمر رسید اما این برزیل بود که توسط گل پاپاس به پیروزی دست یافت.


با همکاری مدافع بارسا، شوتی که مدافع رئال، مارسلو، از طریق نفوذ در خط دفاع بوسنی زد، توسط دروازبان بوسنی، بگوویچ، مهار شد. هرچند در دقیقه ی سوم بازی بود و مردم برای تماشای جشنواره گل برزیل آمده بودند، اما یک اشتباه از طرف جولیوس سزار، موجب از دست دادن توپ شد که این اشتباه سبب شد تیم بوسنی به بازی برگردد.




رامین بازدید : 39 پنجشنبه 11 اسفند 1390 نظرات (0)

هافبک ملی پوش تیم بارسلونا، طی مصاحبه ای با FCBJunior گفته است که از حضور خود در مصاف این تیم مقابل سانتوس بسیار لذت برده است.

تقریبا هفت ماه از زمانی که سسک فابرگاس به مقصد بارسلون، لندن را ترک کرد می گذرد و طی این مدت، او با بارسا به سه قهرمانی رسیده است؛ سوپر کاپ اسپانیا و اروپا و جام باشگاه های جهان. در واقع، سسک یکی از بهترین بازی هایش برای بارسا را در فینال جام باشگاه های جهان انجام داده است. او در مصاحبه ای با سایت اعضای جوان بارسا، اف سی بی جونیور (FCBJunior)، بازی با سانتوس (0-4) را به عنوان لذت بخش ترین بازی خود در بارسا برگزیده است: «برگزیدن یک بازی کار سختی ست؛ اما از بین بازی های چند ماه اخیر، فینال جام باشگاه های جهان را انتخاب می کنم؛ در این بازی توانستم نمایشی عالی داشته باشم».


«چیزهای زیادی یاد می گیرم»

این هافبک احساس خود را درباره اینکه برای بار دیگری جزوی از بارساست، توضیح داد: «چیز های زیادی یاد می گیرم و از فوتبال اینجا بسیار لذت می برم. من عاشق رقابت کردن هستم و ما تا لحظه آخر پای رقابت می ایستیم». سسک فرق بارسلونا و دیگر تیم ها را در این می داند که «بارسا همیشه ملزم به برد است؛ در حالی که دیگر باشگاه ها اینطور نیستند».




رامین بازدید : 38 پنجشنبه 11 اسفند 1390 نظرات (0)

شرایط فصل پیش بسیار شبیه به شرایط کنونی بوده است. بارسا در کالدرون پیروز شد اما مسی بازی مقابل استوریایی ها را به دلیل مصدومیت از دست داد. از سال 2009 تاکنون بارسا بدون حضور این بازیکن آرژانتینی در زمین شکست نخورده است.

بارسلونا آخر این هفته در مقابل اسپورتینگ گیخون قرار خواهد گرفت. مسی به دلیل دریافت پنجمین کارت زرد این فصل خود در ویسنته کالدرون در این بازی حضور نخواهد داشت. اما این برای جوزپ گواردیولایی که فصل پیش نیز می بایست با مشکلی مشابه کنار می آمد چیز جدیدی نیست.


از اتلتیکو تا اسپورتینگ

در سال پیش،تکل اویفالوژی بر روی مسی به او را مجبور به ترک زمین کرد، با این وجود بارسا با نتیجه 2-1 برنده میدان بود. پس از آن بازی تیم مقابل اسپورتینگ قرار گرفت که با گل ویا موفق به برد شد (1-0).




رامین بازدید : 42 پنجشنبه 11 اسفند 1390 نظرات (0)

سه بازیکن تیم اصلی بارسلونا که همراه تیم های ملی خود نیستند، تحت مربیگری اوزه بیو (سرمربی بارسا ب) و همراه با تیم ب به تمرین پرداختند.

بازیکنان تیم اصلی برای اولین بار در سال 2012 برای همراهی تیم های ملی خود باشگاه را ترک کرده اند و تیم اول تقریبا بدون فعالیت است. تنها سه بازیکن از تیم اصلی (پینتو، کیتا و پدرو) در تیم مانده اند، این سه بازیکن صبح امروز به همراه تیم بارسا ب در زمین شماره 2 سیوتات اسپورتیوا تمرین کردند. جوزپ گواردیولا و اوزه بیو، هر دو بر سر این جلسه تمرینی حاضر بودند.


وقفه تا روز پنجشنبه

مسئولین باشگاه اعلام کرده اند که این سه بازیکن می توانند تا روز 5شنبه و بازگشت سایر اعضای تیم استراحت کنند. ساعت 18:00 روز پنجشنبه نخستین جلسه تمرینی برای دیدار روز شنبه مقابل اسپورتینگ گیخون انجام می شود.




تعداد صفحات : 5

درباره ما

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با کدام سیاست موافقید؟
    به نظر شما بارسلونا امسال با مربیگری تیتو ویلانوا چه مقامی را به دست خواهد آورد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 47
  • کل نظرات : 33
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 19
  • بازدید سال : 126
  • بازدید کلی : 6,067