loading...
★★★هواداران بارسلونا★★★
رامین بازدید : 46 پنجشنبه 19 مرداد 1391 نظرات (0)

هافبک بارسا احساس می کند، این فشارها برای این است که نشان دهد بارسا مثل همیشه بسیار قوی است و می داند که برای بدست آوردن عناوین آنها باید در بهترین شرایط خود باشند. او احساس می کند که پیروزی در سوپرکاپ اسپانیا می تواند باعث افزایش روحیه تیم شود، اما کسب نتیجه در این فصل هیچگونه ارتباطی به این دیدار با رئال مادرید ندارد.

امروز صبح آندرس اینیستا در کنفرانس خبری گفت: «سرمربی تغییر کرده است، اما مسئولیت اصلی همچنان بر عهده بازیکنان است. این وظیفه ماست که هرچه در توان داریم برای ادامه راه بدهیم». او می داند که بارسا باید بهترین فوتبال خود را برای پیروزی در این فصل ارائه دهد. او گفت: «کلید همه چیز این است که توازن و تعادل درست را بیابیم و همه، نه فقط بازیکنان بلکه همه افرادی که در اطراف ما هستند، در جهت درست حرکت کنیم».

★★★هواداران بارسلونا★★★


درباره سرمربی جدید -تیتو ویلانووا، او گفت: «ما چند سالی در کنار هم بودیم، اما وظایف او دیگر مثل سابق نیست». اما این لزوماٌ به این معنی نیست که او باید فشار زیادی را متحمل شود، چون «ما در باشگاه همیشه خواستار بهترین های ممکن هستیم. امسال مثل هر سال دیگر است. مهمترین چیز برای تیم این است که مثل همیشه تشنه پیروزی باشد».

 

رامین بازدید : 35 پنجشنبه 19 مرداد 1391 نظرات (0)

ساعت 20:00 امشب به وقت محلی، منچستر یونایتد و اف سی بارسلونا، فینالیست های لیگ قهرمانان در سال های 2009 و 2011 در سوئد به مصاف یکدیگر خواهند رفت. در هر دو فینال نام برده، بارسا پیروز از میدان خارج شده بود. یوردی آلبا، فونتاس و ویا، همگی برای کسب آمادگی لازم برای شروع فصل جدید، در رقابت های مینی تور حضور دارند.

منچستر یونایتد و اف سی بارسلونا غروب امروز در جدالی که تداعی کننده خاطرات فینال لیگ قهرمانان در سالهای 2009 و 2011 خواهد بود، در برابر هم صف آرایی خواهند کرد. این بار، این مصاف در گوتنبرگ و در چارچوب یک بازی دوستانه در پیش فصل و به درخواست بارسا برگزار خواهد شد. پس از سفر اخیر به پاریس و پس از تساوی 2-2 در برابر پاریسن ژرمن، تمامی اعضای تیم خود را برای این بازی دوستانه و همچنین بازی روز شنبه در بخارست که پیش از آغاز رسمی رقابت های لیگ در روز 19 اوت، برگزار می شوند، آماده می کنند.

★★★هواداران بارسلونا★★★


آلبا، فونتاس و ویا در ترکیب اصلی

کادر فنی تیم به منظور آماده سازی بازیکنان برای آغاز رقابت ها بر طبق تقویم رسمی، تصمیم به برگزاری دو بازی دوستانه در قالب رقابت های مینی تور در سوئد و رومانی گرفته اند. در این اردو، 24 بازیکن شرکت دارند که از جمله آنها می توان به یوردی آلبا، که اولین اردوی خود را با باشگاه تجربه می کند، اشاره کرد. همچنین فونتاس و ویا که هر دو از بند مصدومیت رها شده اند و مجوز پزشکی را دریافت کرده اند نیز در اردو حضور دارند. البته ویا هنوز بطور کامل آماده بازی کردن نیست. چند باریکن از تیم جوانان از جمله تیو، سرخیو روبرتو، لیه و رافینها نیز به همراه تیم سفر کرده اند، اما تیاگو، آبیدال،کوئنکا، مونیسا و دوس سانتوس در این اردو حضور نخواهند داشت.

 

رامین بازدید : 34 پنجشنبه 19 مرداد 1391 نظرات (0)

تیتو ویلانووا هر بازیکنی که امکان بازی داشته، مانند؛ یوردی آلبا و همچینین داوید ویا و فونتاس را برای دو بازی پیش رو در برابر منچستر یونایتد و دینامو بخارست دعوت کرده است. جاناتان دوس سانتوس بدلیل پیچ خوردگی قوزک پا سه شنبه تمرین نکرد و در بارسلون خواهد ماند.

بارسا به مرحله پایانی مسابقات خود در پیش فصل با بازی دوستانه در برابر منچستر یونایتد، روز چهارشنبه در ورزشگاه گوتنبرگ و بازی دیگری در برابر دینامو بخارست ، روز شنبه در پایتخت رومانی نزدیک می شود.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


لیست 24 نفره بازیکنان برای این تور کوچک آماده شده است. تعدای از بازیکنان مانند یوردی آلبا بعد از یک تابستان پرکار شامل جام ملتهای اروپا و بازیهای المپیک، چهارشنبه به تیم ملحق خواهند شد. داوید ویا و آندره فونتاس نیز در تیم حضور دارند؛ با اینکه شرایط آنها مساعد هست ولی هنوز مدتی برای دریافت مجوز کامل پزشکی برای بازی کردن زمان دارند و فونتاس نیز هنوز به صورت رسمی مصدوم محسوب میشود. در ضمن آدریانو کوریا نیز از مصدومیت قوزک پایش بهبود یافته و به تیم بازگشته است.

 

رامین بازدید : 36 پنجشنبه 19 مرداد 1391 نظرات (0)

آدریانو که به دلیل پیچ خوردگی قوزک پایش در تمرینات هفته ی گذشته سفر به پاریس را از دست داد، دیروز صبح به تمرینات بازگشت.

در حالی که چندی از بازیکنان بارسا ب یعنی سرجیو روبرتو، تیو، رافینها و دروازه بانی به نام ماسیپ به جلسه تمرین پیوستند، جاناتان دوس سانتوس که در بازی پاریس حضور داشت، به انجام فعالیت های ریکاوری خاصی پرداخت.


تیتو ویلانوا امروز عصر بازیکنانش را برای انجام تمرینی در استادیوم یولیوی به خرونا می برد. بازیکنان تیم اصلی پس از استراحت روز یکشنبه به همراه آدریانو که به سبب پیچ خوردگی قوزکش در بازی مقابل پاریس سنت ژرمن حضور نداشت، در زمین شماره 3 سیوتات اسپورتیوا به تمرینات باز گشتند. جاناتان دس سانتوس در باشگاه فعالیت های مخصوصی برای ریکاوری انجام داد.

 

رامین بازدید : 32 سه شنبه 17 مرداد 1391 نظرات (0)

این ستاره فرانسوی که در حال حاضر دوران نقاهت عمل پیوند کبد چهار ماه پیش را سپری می کند، فکر می کند که بتواند قبل از اتمام سال جاری دوباره به میادین بازگردد. این بازیکن در سفر بارسا به پاریس برای رویارویی با پاریس سنت ژرمن، با تیم همراه بود و به صورت افتخاری پا به توپ شد.

اریک آبیدال شنبه شب، پس از اتمام دیدار بارسا و پاریسن ژرمن اظهار کرد که امیدوار است بتواند تا اتمام سال جاری بازی کند و به میادین برگردد. وی در مصاحبه با شبکه سه بارسلونا گفت: «در حال حاضر من تمرینات جداگانه خود را در سالن ورزشی آغاز کردم و احساس خوبی دارم. من در مسیر صحیحی قرار گرفته ام و فکر می کنم که در ماه دسامبر قادر به بازگشت به فوتبال هستم». این خبر خوبی برای آبیدال است، وی همچنین اذعان داشت که زمان برگشتن او به میادین، به اندازه هدف اصلی، که بازی دوباره است، اهمیت ندارد.

barcelona-catalan


روز شنبه او در استادیوم پارس دس پرنسس برای سومین دیدار دوستانه تیم تیتو ویلانووا، به صورت افتخاری حضور داشت و پا به توپ شد. او از اینکه با بقیه اعضای تیم همسفر می شود خوشحال می شود. همچنین او گفت: «وضعیت من نسبت به سه ماه گذشته بهتر شده است. من به توصیه های پزشکان توجه کردم و هم اکنون احساس فوق العاده ای دارم. من می توانم سفر کنم و از فوتبال و تیم خود لذت ببرم». آبیدال در تاریخ 10 آوریل امسال عمل پیوند کبد را انجام داد.

رامین بازدید : 47 سه شنبه 06 تیر 1391 نظرات (7)

عصر روز شنبه نابغه آرژانتینی در یک بازی خیریه به همراه هم تیمی هایش دنی آلوز، ماسکرانو و پینتو که در شهر میامی برگزار شد شرکت کرد.

لئو مسی روز تولد 25 سالیگیش را با انجام کارمورد علاقه اش جشن گرفت؛ بازی فوتبال. به دنبال بازی های دوستانه ای که دربگوتا و کانکیون انجام داد ، این بازیکن آرژانتینی در یک دیدار خیریه که در میامی برگزار می شد هم به همراه سه تن از هم تیمی هایش آلوز، ماسکرانو و پینتو شرکت کرد. بازیکنان شناخته شده دیگری همچون کاوانی، فالکائو، دروگبا و لوئیس سوارز نیز در این دیدار حضور داشتند. بازیکنان در قالب دو تیم قرار گرفتند؛ دوستان مسی و سایر بازیکنان جهان. در پایان این بازی با نتیجه مساوی 7-7 به پایان رسید.

fcb_-_rcd_mallorca_5_.v1332585194.jpg


دارنده سه عنوان بهترین بازیکن جهان عملکرد حیرت انگیزی داشت. مسی بازی را با سه گل و سه پاس گل به پایان برد. پنج هزار تماشگر در ورزشگاه سان لایف با وجود بارش شدید باران در تمام طول مسابقه از بازی خوب مسی و دیگر بازیکنان به وجد آمدند.

تعداد صفحات : 5

درباره ما

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با کدام سیاست موافقید؟
    به نظر شما بارسلونا امسال با مربیگری تیتو ویلانوا چه مقامی را به دست خواهد آورد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 47
  • کل نظرات : 33
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 28
  • بازدید ماه : 36
  • بازدید سال : 143
  • بازدید کلی : 6,084