loading...
★★★هواداران بارسلونا★★★
رامین بازدید : 41 سه شنبه 06 تیر 1391 نظرات (1)

کاپيتان سابق توپچي ها معتقد است پرتغال با داشتن بازيکناني مانند ناني و کريس رونالدو در خط حمله بسيار خطرناک است .

                                                             

 

سسک فابرگاس، هافبک تيم ملي اسپانيا، در آستانه ديدار تيمش مقابل پرتغال در نيمه نهايي يورو 2012، به هم تيمي هايش هشدار داد که مراقب ضد حملات حريف باشند.

رامین بازدید : 34 سه شنبه 06 تیر 1391 نظرات (0)

بارسلونا و خوان کارلوس اونزوئه متقابلا تصمیم گرفتند تا قراردادی را که تا 30 ژوئن 2013 دو گروه را به هم پیوند می داد، لغو کنند.

بارسلونا از او به خاطر کارها و فداکاری هایش برای تیم اصلی تشکر می کند و در فعالیت های کاری آینده اش برای او آرزوی موفقیت دارد.

36145645438116640869.jpg


در دو مرحله به عنوان مربی دروازه بان

خوان کارلوس اونزوئه پس از 8 سال فعالیت به عنوان مربی دروازه بانان باشگاه، پیشنهاد وداع را مطرح کرد. اولین فعالیت او در باشگاه از سال 2003 در حالی که فرانک رایکارد به عنوان مربی بر روی نیمکت تیم حضور داشت، شروع شد و در سال 2010 به پایان رسید.

رامین بازدید : 68 سه شنبه 16 اسفند 1390 نظرات (5)

بازیکن مالیایی بارسا در مصاف با اسپورتینگ گیخون دومین گل فصلش را به ثمر رساند. وی پس از دیدار بارسا- رایو که در بیست و نهم نوامبر 2011 برگزار شده بود، اولین بار بود که در ترکیب اولیه تیمش به میدان می رفت.

بازی مقابل اسپورتینگ یک شب به یاد ماندنی برای سیدو کیتا رقم زد. بازیکن مالیایی بارسا که در مصاف با اسپورتینگ 90 دقیقه کامل برای تیمش بازی کرد، یکی از بازیکنان کلیدی آبی و اناری پوشان در این مسابقه بود، مخصوصا در زمانی که بارسا به گل پیروزی نیاز داشت. هافبک جنگنده بارسا که پس از بازگشت از مسابقات جام ملتهای آفریقا برای اولین بار در ترکیب تیمش قرار می گرفت، بعد از ضربه زیبای پای چپش که توپ را به گوشه بالایی دروازه پابلو فرستاد، شادمانی وصف ناپذیری به نیوکمپ آورد.


سیدو کیتا در پایان بازی شب گذشته تیمش گفت: «از نتیجه بازی بسیار خوشحالم، پیروزی در این بازی برای ما بسیار اهمیت داشت، چرا که 10 امتیاز از رقیب فاصله داریم». وی همچنین گفت: «ممکن بود مقابل این تیم متوقف شویم، اما در نهایت موفق شدیم سه امتیاز این بازی را از آن خود کنیم».
رامین بازدید : 54 سه شنبه 16 اسفند 1390 نظرات (0)

مربی کاتالانها بازی دیشب را میدانی برای تقویت روحیه تیم می دانست. در این میان او به تمجید سیدو کیتا پرداخت که گل برتری بخش بارسا را به ثمر رساند و عملکرد و رفتاری عالی در زمین از خود به نمایش گذاشت.

پپ گواردیولا نمایش بازیکنانش در برابر اسپورتینگ گیخون را مسرت بخش خواند و گفت: «ما برنده بازی ای بودیم که حریف کاملا دفاعی کار کرد و اتفاقات بازی به نفع ما رقم نمی خورد. از عملکرد تیم بسیار خوشحالم. آنها تواناییهای خود را بار دیگر به همگان نشان دادند و با روحیه جنگنده خود بازی حماسی شکل دادند و لحظاتی به یاد ماندنی را برای طرفداران رقم زدند».


علی رغم غیبت مسی در بازی دیشب، مربی می داند که تیمش به خوبی با غیبت او کنار آمد و گامی مثبت به جلو برداشته است.
رامین بازدید : 90 یکشنبه 14 اسفند 1390 نظرات (1)

پارگی کوچک ماهیچه، در پای راست مهاجم شیلیایی بارسا، موجب مصدومیت الکسیس شد.

الکسیس سانچز، در نیمه دوم بازی شب گذشته بارسا مقابل اسپورتینگ به میدان آمد، اما بدلیل مشکلی که در ماهیچه پای خود احساس می کرد موفق نشد بازی را به پایان برساند.


طبق گزارش تیم پزشکی بارسا، این مهاجم دچار پارگی خفیف ماهیچه در پای راست شده است و به مدت 10 الی 15 روز قادر به تمرین با بارسا نخواهد بود.
رامین بازدید : 40 یکشنبه 14 اسفند 1390 نظرات (0)

مربی بارسلونا که زمانی به عنوان بازیکن مربی باسکی فعالیت می کرد، در خصوص گیخون این چنین توضیح می دهد: «آنها تیمی تهاجمی، دارای بازی مستقیم و همچنین شخصیت تیمی هستند».

میدان شنبه شب در قالب لالیگا در نیوکمپ کمی غیر معمول خواهد بود؛ بازی ای که باید بدون مسی، بوسکتس و آبیدال انجام گیرد. بارسا در این مسابقه باید با تیمی روبه رو شود که یکی از کهنه کاران لالیگا، خاویر کلمنته، هدایت آن را به عهده دارد. مربی بارسا معتقد است: «شکست دادن تیم های او سخت خواهند بود. تیم آنها دارای بازی تهاجمی و مستقیم است. آنها از شخصیت بالای تیمی برخوردارند. فکر نمی کنم بازی فیزیکی را پیش رو داشته باشیم. در تیم ملی او هیچ گاه اجازه بازی تخریبی به ما نمی داد، در واقع روش بازی او کاملا تهاجمی است».


سبکی غیرقابل کاربرد

بازی امشب تقابل دو سبک فوتبال متفاوت است؛ مالکیت توپ بالا و کنترل بازی توسط بارسلونا در برابر بازی مستقیم گیخون. گواردیولا گفت: «من سبک بازی کلمنته را می دانم؛ او انتقال سریع توپ از خط هافبک به مهاجمین و پایه ریزی حملات سریع را در دستور کار قرار می دهد. اگر ما نیز بتوانیم با این بازیکنان چنین کاری انجام دهیم قطعا موفق خواهیم بود. خواسته ما نیز این چنین است که تنها با چند پاس خلق موقعیت کنیم اما این روش برای تیمی که هر سه روز یک بازی انجام می دهد غیر ممکن است، چون در انتها به مصدومیت تمامی بازیکنان منجر می شود».
رامین بازدید : 126 یکشنبه 14 اسفند 1390 نظرات (0)

بارسلونا برای بازی خانگی با تیم اسپورتینگ، تعدادی از بازیکنان خود را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد و ما در اینجا به انتخاب های گواردیولا برای جانشینی این بازیکنان می پردازیم.

بارسلونا تا به اینجای فصل در برخی دیدارها نتوانسته است از بازیکنانی چون مسی، بوسکتس و یا آبیدال استفاده کند؛ مسی و بوسکتس به دلیل دریافت 5 کارت زرد محروم هستند و مدافع فرانسوی نیز مصدوم است.


بازیکن آرژانتینی در 6 بازی از ابتدا در ترکیب حضور نداشته است و سرجیو بوسکتس و اریک آبیدال به ترتیب 14 و 9 بازی تیم را از دست داده اند. در ادامه به انتخاب های موجود برای جانشینی آنها می پردازیم.
رامین بازدید : 50 یکشنبه 14 اسفند 1390 نظرات (0)

بازیکن شیلیایی آبی و اناری پوشان آخرین بازیکنی بود که بعد از بازگشت از بازیهای ملی به تمرینات تیم ملحق شد. وی در تمرین دیروز عصر تیمش حضور یافت. گواردیولا برای دیدار با اسپورتینگ گیخون، 19 بازیکن را به تمرین فراخوانده که شامل 15 بازیکن از تیم اصلی و 4 بازیکن از تیم ب می باشد.

الکسیس سانچز بعد از بازگشت از بازی شیلی مقابل غنا که اواسط هفته جاری در فیلادلفیای آمریکا برگزار شد، دیروز عصر در تمرینات بارسا حضور یافت. روز گذشته به دستور جوزپ گواردیولا، مهاجم آبی و اناری پوشان به جمع 18 بازیکن فرخوانده شده برای دیدار با اسپورتینگ گیخون (شنبه ساعت 20:00 به وقت محلی) ملحق شد و همگی در زمین شماره یک سیوتات اسپورتیوا به تمرین پرداختند.



گواردیولا در غیاب مسی و سرجیو بوستکس به مصاف استوریان ها می رود. آبیدال نیز به خاطر مصدومیت در بازی فرانسه و آلمان نمی تواند در این بازی حاضر باشد. حضور تیاگو هم به دلیل آسیب دیدگی درشت نی پای راستش در هاله ای از ابهام قرار دارد. گواردیولا برای پر کردن جای خالی این نفرات، 4 تن از بازیکنان تیم ب شامل تیو و مونیسا که هر دو در تمرینات روز پنج شنبه هم حاضر بودند و همچنین جاناتان دوس سانتوس و سرگی روبرتو را به تمرینات امروز تیمش فراخوانده است.

تعداد صفحات : 5

درباره ما

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با کدام سیاست موافقید؟
    به نظر شما بارسلونا امسال با مربیگری تیتو ویلانوا چه مقامی را به دست خواهد آورد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 47
  • کل نظرات : 33
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 21
  • بازدید ماه : 29
  • بازدید سال : 136
  • بازدید کلی : 6,077